vrijdag 15 april 2016

Even voorstellen

Goedenavond allemaal,

Vandaag zijn wij hier voor jullie met ons nieuwe challenge blog.Wij hopen dat jullie in grote getale mee gaan doen met de challenges. let op de regels (links).

Graag stellen wij met trots aan jullie voor ons design team:

Eigenaresse van Do-it creatief die met heel veel plezier haar (web) winkel runt. Anita heeft drie kinderen en woont met haar man in Elst.


Sabine woont in Apeldoorn samen met haar vriend en twee schatten van katten. In haar vrije tijd maakt Sabine de meest prachtige creaties, die wij jullie graag zullen laten zien.



Joyce woont samen met haar vriend en twee hondjes in Bemmel. Joyce maakt mooie creaties die wij ook graag aan jullie gaan laten zien.


Vanaf 4 mei 2016 gaan wij van start met de eerste challenge waarvoor Anita een prachtige prijs beschikbaar heeft gesteld.
 Hou ons blog in de gaten voor de challenges en leuke aanbiedingen.

Groetjes van DT Do-it creatief.


22 opmerkingen:

  1. Succes dames en wie weet ga ik wel meedoen...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met jullie challengeblog. Ik ben reuze benieuwd naar de eerste challenge.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met jullie nieuwe Challenge Blog! Ik heb de button op mijn Blog gezet.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. altijd leuk een nieuw challengeblog!
    heel veel sukses!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk! ik zal de button ook plaatsen.. suc6 allemaal. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk....heel veel succes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leuk dat jullie het initiatief genomen hebben om een challengeblog te gaan starten.
    Met deze creatieve dames in het DT gaan we vast prachtige voorbeelden zien!
    Heel veel succes toegewenst en tot de 1e challenge!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend leuk dat jullie het initiatief genomen hebben om een challengeblog te gaan starten.
    Met deze creatieve dames in het DT gaan we vast prachtige voorbeelden zien!
    Heel veel succes toegewenst en tot de 1e challenge!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke idee. Een mooi designteam met deze creatieve dames. Wij gaan jullie volgen.Succes met de uitdagingen. Hopelijk veel deelname. Groeten Martje en Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk weer een nieuw challenge blog!
    Ik zag het bij Joyce.
    Dat gaat helemaal goed komen succes dames, ik doe graag mee!
    Fijne creatieve week!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat jullie een nieuwe challengeblog gaan starten. Heel veel succes en ik kom 4 mei natuurlijk een kijkje nemen.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wil graag meedoen, maar hoe werkt zoiets?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marga, als je de wedstrijd online komt te staan. Staat een button waar je je kaart kan gaan linken. Als je geen blog hebt kan dit ook via de e-mail. Straks komt het e-mailadres in de linker sidebar te staan. Die kun je zien als je op deze pagina kijkt via de pc. Of de internetversie op je mobiel.
      Groetjes Joyce DT Do-it Creatief

      Verwijderen
  14. Gefeliciteerd met de start van jullie nieuwe challengeblog. Natuurlijk heb ik me bij jullie aangemeld en ik ben benieuwd naar de eerste challenge. Succes bij het van start gaan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met de start van een nieuwe Challenge blog .
    Wat leuk ben benieuwd wat de eerste opdracht wordt.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. PS hebben jullie een plaatje om mee te nemen op de blog en een link bijzetten zo vinden we jullie Challenge .Gr

      Verwijderen
    2. Hoi Doris, het plaatje om mee te nemen vind je in de linker Side-bar. Deze kun je zie op de computer of op je mobiel als je op internetversie weergeven drukt.
      Groetjes Joyce DT Do-it creatief

      Verwijderen
    3. *In de rechter side-bar staat de button.

      Verwijderen
  16. Zoals ik al zij tegen Joyce, wat ontzettend leuk dat de Hobbywinkel uit mijn woonplaats nu ook een challengeblog heeft! Ik kom zelf regelmatig bij Anita in de winkel dus ik ga jullie zeker volgen!
    Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk, een nieuw challengeblog! Ik word volger!
    Tot gauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohh leuk, net dit challenge blog gevonden, ontzettend gaaf. Veel succes allemaal.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen